FAQ - FilmAmbassade
Waar kan ik een vraag of foutmelding melden?
En hoe zal dit dan worden opgelost?
- Wij reageren binnen 24 uur op jouw email.
Is er ook ondertiteling bij Fries gesproken films en series?
- Ja, rechtsonder als u de film of serie bekijkt kunt u aanklikken of u ondertiteling wilt. (CC)
Ben ik er zeker van dat ik mijn gekozen product kan bekijken?
- Ja, je kunt op alle devices jouw gekozen product bekijken. Mocht je toch een fout ontdekken, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Zo kunnen we ons platform blijven verbeteren!
Kan ik mijn gekozen product later terugkijken?
- Binnen 48 uur kun je zelf bepalen wanneer je je gekozen product wilt bekijken, daarna verloopt de link.
Kan ik mijn gekozen product tijdens het kijken even afsluiten en later weer openen?
- Ja, het is mogelijk om het platform tijdens het kijken van de film/serie tijdens het kijken af te sluiten en later weer te openen. Zodra je het weer opent zal de film/serie, indien ingelogd en binnen de tijd, beschikbaar zijn. Wel dien je zelf bij te houden op welk moment je de film/serie stop hebt gezet.
Hoe vaak kan ik mijn gekozen product bekijken?
- Binnen 48 uur kun je zelf bepalen hoe vaak je je gekozen product wilt bekijken, daarna verloopt de link.
Kan ik mijn gekozen product opslaan?
- Nee, je gekozen product is alleen via de link te zien. De link wordt na je betaling naar jouw opgegeven emailadres verstuurd (kijk bij ‘Hoe werkt het’ voor de werkwijze).
Kan ik direct na betaling mijn gekozen product bekijken?
- Ja, zodra de betaling volbracht is ontvang je op jouw opgegeven emailadres een link met toegang tot jouw gekozen product (kijk bij ‘Hoe werkt het’ voor de werkwijze).
Ik krijg geen email met de link, wat nu?
- Wanneer je geen email ontvangt met de link, kijk nog even in je ‘ongewenste mail/spam’. Als hier ook niet de email hebt ontvangen, laat het ons weten door een email te sturen naar info@filmambassade.nl en checken wij of de betaling in orde is en helpen we je verder door toegang te krijgen tot je gekozen product.